Fri fragt til GLS Pakkeshop ved køb over 499 kr. | Levering: 1-3 hverdage

Handelsbetingelser, reklamation og returret

Kundeservice

Du kan kontakte os på telefon 25 11 12 16 på hverdage mellem kl. 10-14 eller sende os en mail til info@kaffedeal.dk, som vi besvarer inden for 24 timer på hverdage. 

Reklamation

Har du sendt en vare ind til fortrydelse eller reklamation, vil du altid få tilsendt en mail, når vi har modtaget varen. I mailen får du oplysninger om den videre proces i forbindelse med behandlingen af din fortrydelse/reklamation.

Konkurrencer

Du kan også deltage i konkurrencen uden at tilmelde dig nyhedsbrevet. Send i stedet dit svar til info@kaffedeal.dk.

Betaling

De kontooplysninger du indtaster ved køb af varer bliver sendt direkte til PBS i krypteret form (SSL) som det kun er dig og PBS der kan læse. Der er således ingen andre der ser eller gemmer oplysningerne om dig. Ved køb med Dankort eller kreditkort trækkes beløbet fra din konto så snart varen afgår fra kaffedeal.dk.

Børn og unge under 18 år

Du skal være fyldt 18 år for at handle på Kaffedeal.dk – er du under 18 år skal du have samtykke fra dine forældre.

Bestilling

Når du handler med Kaffedeal.dk indgås aftaler på dansk.

Det er ikke muligt, at se tidligere ordrer ved login på websitet. Hvis du ønsker, at modtage en kopi af din ordrebekræftelse, skal du sende en mail til info@kaffedeal.dk

Cookies

Der bliver anvendt cookies på kaffedeal.dk, med det formål at optimere vores websitet og dermed gøre dit besøget så nemt som muligt.

Du har til enhver tid mulighed for at slette disse cookies fra din computer.

Generelle oplysninger

Kaffedeal.dk / Kyed AFA

CVR nr. 39839849

Goldbæk Allé 30, 6000 Kolding

info@kaffedeal.dk

Tlf. 25 11 12 16

Etablering 2013

Betaling

På Kaffedeal.dk kan der betales med:

 

Dankort

VisaDankort

VISA

VISA Electron

Mastercard & Maestro

American Express

ViaBill

Ved køb med ViaBill vil du først modtage dine varer. Herefter skal du betale din månedsydelse den 20. i hver måned. Betaler du ikke til tiden, vil der blive pålagt et gebyr på kr. 39,-. Hvis du fortryder dit køb, ophører aftalen om betaling hos ViaBill. ViaBill finansierer køb for op til 2.000 kr. Beløb over 2.000 kr. finansieres i samarbejde med SparXpress.

 

Læs mere her: www.viabill.com/kredit

 

Der tages ikke gebyr ved betaling på Kaffedeal.dk

Beløbet hæves først på dit kort, når varerne sendes fra Kaffedeal.dk. Der kan aldrig trækkes et større beløb end det, du har godkendt ved købet.

Levering

Herunder kan du se, hvad din forsendelse koster:

Samlet køb over 499 kr. leveres fragtfrit til GLS Pakkeshop.

Ved køb under 499 kr.

GLS Pakkeshop – 45 kr.

Erhvervsadresse – 65 kr.

Privatadresser – 65 kr.

Ved køb over 499 kr.

GLS Pakkeshop, Gratis

Erhvervsadresse – 45 kr.

Privatadresser – 45 kr.

Levering sker med GLS. 1-3 dages (hverdage) levering. Vi leverer ordrer indenfor hele Danmark.

Leveringstiden til ikke-brofaste øer, kan evt. være lidt længere.

Kaffedeal.dk benytter GLS til levering af dine varer. Der er 3 forskellige leveringsformer.

1. Du kan vælge at få dine varer leveret på din arbejdsplads.

2. Du kan vælge at få leveret i en pakkeshop, som du selv vælger. Hvis der ikke er plads i den ønskede Pakkeshop forbeholder GLS sig dog ret til at levere pakken i nærmeste ledige Pakkeshop.

3. Du kan få leveret på din bopæl. Det kræver dog at du orienterer om, hvor GLS må stille dine varer, hvis du ikke er hjemme, alternativt kan du afhente i den nærmeste GLS pakkeshop. GLS har erstatningsansvar, så længe forsendelsen er i deres varetægt. Når forsendelsen er afleveret eller placeret på det aftalte sted, ophører GLS´ erstatningsansvar. Jeg er herefter selv ansvarlig, hvis forsendelsen forsvinder eller bliver beskadiget, og jeg kan ikke kræve erstatning.

Fortrydelsesret

Du har 14 dages fortrydelsesret, når du, som forbruger, handler på Kaffedeal.dk.

Fortrydelsesfristen udløber 14 dage efter den dag du;

a) har modtaget din vare

b) får den sidste vare i fysisk besiddelse, når det drejer sig om en aftale om flere forskellige varer, som er bestilt i én ordre, og som leveres enkeltvis

c) får det sidste parti, eller den sidste del i fysisk besiddelse, når det drejer sig om en aftale om levering af en vare, der består af flere partier eller dele

Du skal inden 14 dage fra modtagelse give os meddelelse om, at du ønsker at fortryde dit køb. Meddelelsen skal gives ved mail til info@kaffedeal.dk. I din meddelelse skal du gøre os tydeligt opmærksom på, at du ønsker at udnytte din fortrydelsesret. Du kan også vælge at benytte vores standardfortrydelsesformular og sende med retur. Den finder du medsendt din ordrebekræftelse/vare, og du kan downloade den her: Standardfortrydelsesformular

Du kan ikke fortryde ved blot at nægte modtagelse af varen uden samtidig at give os tydelig meddelelse om dette.

Fortrydelse af en del af købet

Hvis du har købt flere varer hos os, har du mulighed for at sende én eller flere varer retur, selvom de er købt i én ordre. Bemærk, at du ikke får fragtomkostningerne retur, hvis du fortryder en del af dit køb.

Returnering

Du skal sende din ordre retur til os uden unødig forsinkelse og senest 14 dage efter, du har meddelt os, at du ønsker at fortryde dit køb. Du skal afholde de direkte udgifter i forbindelse med tilbagelevering af varen.

Ved returnering er du ansvarlig for, at varen er pakket forsvarligt ind. Du bærer risikoen for varen fra tidspunktet for varens levering.

Hvis du aldrig modtager/afhenter din pakke

Afhenter du ikke din pakke i Pakkeshoppen eller et andet sted, hvor den ligger klar til afhentning, vil din pakke blive returneret til Kaffedeal.

Ingen fortrydelsesret

Disse aftaler kan ikke fortrydes:

Levering af varer, som må antages at blive forringet eller forældet hurtigt.

Levering af forseglede varer, som af sundhedsbeskyttelses- eller hygiejnemæssige årsager ikke er egnede til at blive returneret, og hvor forseglingen er blevet brudt efter leveringen.

Varens stand, når du sender den retur

Du hæfter kun for eventuel forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering, end hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungerer på. Med andre ord – du kan prøve varen på samme måde, som hvis du prøvede den i en fysisk butik. Hvis varen er prøvet udover, hvad der er beskrevet ovenfor, betragter vi den som brugt, hvilket betyder, at du ved fortrydelse af købet kun får en del eller intet af købsbeløbet retur, afhængig af varens handelsmæssige værdi, og i visse tilfælde kan det betyde, at du kun kan få fragtomkostningerne tilbage.

For at modtage hele købsbeløbet retur må du altså gøre det samme, som man kan i en fysisk butik. Du må afprøve varen, men ikke tage den i egentlig brug.

Tilbagebetaling af købsbeløbet

Hvis du fortryder dit køb, får du naturligvis det beløb du har indbetalt til os, tilbage. I tilfælde af en værdiforringelse, som du hæfter for, fratrækkes denne købsbeløbet.

Hvis du benytter din fortrydelsesret, refunderer vi alle betalinger modtaget fra dig, herunder leveringsomkostninger (dog ikke ekstra omkostninger som følge af dit eget valg af en anden leveringsform end den billigste form for standardlevering, som vi tilbyder), uden unødig forsinkelse og under alle omstændigheder senest 14 dage fra den dato, hvor vi har modtaget meddelelse om din beslutning om at fortryde denne aftale. Vi gennemfører en sådan tilbagebetaling med samme betalingsmiddel, som du benyttede ved den oprindelige transaktion, medmindre du udtrykkeligt har indvilget i noget andet.

Vi kan tilbageholde tilbagebetalingen, indtil vi har modtaget varen retur, med mindre du inden da har fremlagt dokumentation for at have returneret den.

Hvis du fortryder købet, skal varen sendes til:

Kaffedeal.dk / Kyed AFA

CVR nr. 39839849

Goldbæk Allé 30, 6000 Kolding

Hvad skal jeg sende med tilbage?

Du skal vedlægge en kopi af ordrebekræftelsen. Ekspeditionen går hurtigere hvis, du ligeledes udfylder vores standardfortrydelsesformular: Standardfortrydelsesformular

Bemærk! Vi modtager ikke pakker sendt pr. efterkrav eller uden omdeling.

Reklamationsret

Købelovens mangelsregler kan finde anvendelse på varekøb.

Når du, som forbruger, handler på Kaffedeal.dk har du selvfølgelig 24 måneders reklamationsret. Det betyder, at du enten kan få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation.

Det er selvfølgelig et krav, at reklamationen er berettiget, og at manglen ikke er opstået som følge af en fejlagtig brug af produktet eller anden skadeforvoldende adfærd.

Hvor hurtigt skal jeg reklamere?

Du skal reklamere indenfor ”rimelig tid” efter, at du har opdaget manglen ved varen. Hvis du reklamerer indenfor to måneder efter, at manglen er opdaget, vil reklamationen altid være rettidig.

Vi refunderer rimelige fragtomkostninger

Er reklamationen berettiget refunderer vi naturligvis dine (rimelige) fragtomkostninger.

Varen sendes til:

Kaffedeal.dk / Kyed AFA

CVR nr. 39839849

Goldbæk Allé 30, 6000 Kolding

Vi har brug for følgende information, når du sender varen til os

Når du returnerer varen, bedes du oplyse, hvad problemet er, så detaljeret som muligt.

Bemærk! Vi modtager ikke pakker sendt pr. efterkrav eller lignende.

Husk, at varen altid skal sendes tilbage i forsvarlig emballage, og husk at få en kvittering for afsendelse, så vi kan tilbagebetale dine fragtomkostninger.

Persondatapolitik

For at du kan indgå aftale med os på Kaffedeal.dk, har vi brug for følgende oplysninger:

Navn

Adresse

Telefonnummer

E-mail adresse

Vi foretager registreringen og videregivelsen af dine personoplysninger med det formål, at kunne levere varen til dig.

Personoplysningerne registreres hos Kaffedeal.dk (Kyed AFA) og opbevares i fem år, hvorefter oplysningerne slettes.

Vi samarbejder herudover med en række andre virksomheder, som opbevarer og behandler data. Virksomhederne behandler udelukkende oplysninger på vores vegne og må ikke bruge dem til egne formål.

Vi samarbejder kun med databehandlere i EU eller i lande, der kan give dine oplysninger en tilstrækkelig beskyttelse.

Direktøren for Kaffedeal.dk har adgang til de oplysninger, der registreres om dig.

Den dataansvarlige på Kaffedeal.dk er direktør Casper Kyed.

Vi opbevarer ikke kundeoplysninger krypteret.

Vi transmitterer ikke kundeoplysninger krypteret.

Oplysninger afgivet til Kaffedeal.dk sælges på ingen måde til tredjemand, og vi registrerer ingen personfølsomme oplysninger.

Du har ret til at få oplyst, hvilke oplysninger vi behandler om dig. Hvis du mener, at oplysningerne er unøjagtige, har du ret til at få dem rettet. I nogle tilfælde har vi pligt til at slette dine persondata, hvis du beder om det. Det kan f.eks. være hvis dine data ikke længere er nødvendige i forhold til det formål, som vi skulle bruge dem til. Du kan også kontakte os, hvis du mener, at dine persondata bliver behandlet i strid med lovgivningen. Du kan skrive til os på: info@kaffedeal.dk.

Klageadgang

Hvis du vil klage over dit køb, skal du rette henvendelse til Casper Kyed, casper@kaffedeal.dk. Hvis det ikke lykkes os at finde en løsning, kan du indgive en klage til relevante nævn på området, såfremt betingelserne herfor er opfyldt:

Center for Klageløsning

Nævnenes Hus

Toldboden 2

8800 Viborg

www.forbrug.dk

Tlf. 41 71 50 00 (Hverdage 9-16)

Har du bopæl i et andet EU-land end Danmark, kan du klage til EU-Kommissionens online klageportal her – http://ec.europa.eu/odr

Hjemmesiden Kaffedeal.dk drives af firmaet: Kyed AFA, enkeltmandsvirksomhed, CVR nr: 39839849, tlf. 25 11 12 16, Goldbæk Allé 30, 6000 Kolding

Handelsbetingelserne er senest opdateret d. 25.03.2024.